.

poniedziałek, 3 października 2011

Z okazji Dnia Nauczyciela

Ponieważ wielkimi krokami zbliża się Dzień Nauczyciela zrobiłam karteczkę, którą mój wnusio wręczy swojej wychowawczyni w szkole. Zapraszam Was na blog  HopmArtu na wyzwanie związane z tym właśnie tematem, gdzie wytyczna do pracy jest tylko jedna - należy użyć elementu ołówka, pióra itp. - czyli "niezbędnika" nauczyciela. 
Do pracy wykorzystałam papier pochodzący z zestawu Best of Brenda Walton - K&Company, wykrojników:  kształt rameczki Spellbinders Nestabilities Labels 10, kwiatki - Designer Collection -Donna Salazar Rose Creations oraz listki ażurowe - Marianne D 





Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozostawione słówko i życzę miłego dnia :))

16 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, taką to bym chciała dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna kolorystyka:)wychowawczyni z pewnością przypadnie do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu, fajniusia kartelucha, jaki super z tym guziczkiem wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hania! Dziękuję bardzo, że umieścili link do mojego słodkie)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, jak zwykle jestem urzeczona kompozycją kwiatową, a dziś na dodatek tą malutką kredką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haniu kartka jest śliczna i w pięknych kolorkach;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna!!! Jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała karteczka bardzo mi się podobają kwiatuszki którymi ozdobiłaś karteczkę, a stempelek jest również bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Haniu chylę czoła przed Twym talentem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna karteczka :) i to kolorowanie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Haniu cudna jest ta karteczka:) Byłabym zachwycona, gdybym taką dostała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Wam moje drogie dziękuję za wszystkie miłe słowa:))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna karteczka...ehh...trzabyło iść na studia pedagogiczne :))

    OdpowiedzUsuń