.

piątek, 14 października 2011

I znów nietypowe kształty

Od czasu do czasu lubię poszaleć z nietypowymi kształtami, zawsze to jakaś odskocznia od tego co robi się najczęściej. Albumik wykonałam dla wnusia,a przyjął on kształt samochodu. No cóż niech malec uczy się od małego do czego samochody służą. W środku nie ma za dużo dekoracji - dominują trybiki, czyli elementy niezbędne, by samochód dobrze działał. Trybiki oczywiście z Wycinanki.  Literki i kwiatki na których są umieszczone wycięłam przy pomocy niezbędnego w tym celu Sizzix Big Shota






A tu mój wnusio uczy się jeździć, coby nie spowodował wypadku jak już dostanie ablumo - samochód :))


Jak na razie najlepiej wychodzi mu trąbienie ...


I jeszcze karteczka dla dziewczynki w kształcie słonika, oczywiście z trąbą do góry - na szczęście. Wykorzystałam tu piękne papiery pochodzące z zestawu papierów dziewczęcych Itsy Bitsy - Baby Girl





Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozostawione słówko :))

15 komentarzy:

  1. Haniu, ale cudeńko - fantastyczny kształt! I wnusio taki cudownie radosny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne!!! super te kształty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Autko - album rewelacyjny... taką babcię mieć to ach... słonik też świetny, ale zdecydowanie autko jest moim faworytem - bliższe mi są męskie klimaty hi hi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne to autko bym odpatrzyła jeżeli pozwolisz mój wnuk ma urodzinki, twój wnusio jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. albumik pięknie dopełniony zdjęciem tematycznym ;-)) bardzo to urocze!!! Słonik ciepły i słodziutki akurat dla królewny.

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja się bedę zachwycać Trąbalskim :)
    już od jakiegoś czasu spotykam słoniowe kartki tu i tam ale jakieś takie bez wyrazu były...
    a ten jest perfekcyjny! chyba podkradnę pomysł przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haniu! Auto rewelacyjne i na pewno nie spowoduje wypadku :P Album pierwsza klasa, dopieszczony :) A Wnusio super model :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowe prace! I pięknie wykonane! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne ! Taki samochód to i ja bym chciała :D kartka słonik rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczny auto-album Haniu. I słonik taki słodki - fantastyczne rzeczy tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  11. очаровательная работа! очаровательный малыш!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne te karteczki :) obłędne kształty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie "słitaśne" te Twoje dzisiejsze prace :) Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo, bardzo Wam dziękuję za wszystkie cieplutkie słowa :))

    OdpowiedzUsuń