.

sobota, 8 października 2011

Karteczki ślubne

Zwykle śluby są w soboty, to ja też przy sobocie pokażę Wam moje ostatnio wykonane karteczki ślubne. 
Pierwsza karteczka z piękną rameczką z UHK Gallery w środku której dodałam stempelek zakupiony w Lemonade "W dniu Ślubu". Śliczny delikatny papier z serii "Usłane różami" z Galerii Papieru. A kwiatki robi się szybko, a dla przypomnienia korzystałam z TEGO wykrojnika.





Druga karteczka - ten sam papier + trochę wykrojników, a kwiatki połączone wykrojnikowe i kwiaty wiśni z ScrapCafe





Kolejna karteczka w delikatnych błękitach, papier w dalszym ciągu z serii "Usłane różami" z Galerii Papieru. I znów trochę wykrojników i moje ulubione kwiatki. Dla przypomnienia nauczyłam się ich robić na blogu Charlotte, gdzie pokazany jest kursik krok po kroku. Kto jeszcze tam nie zajrzał - warto skorzystać.





Do ostatniej karteczki wykorzystałam digi-stempelek, którego autorką jest Pasiakowa. Baza kartki wytłoczona moim jeszcze nowym szablonem do embossingu Impressabilities - Spellbinders.





Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozostawione słówko :))
Życzę udanego weekendu!!!

27 komentarzy:

  1. Bardzo ładne są :), a zwłaszcza podoba mi się ta błękitna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie urocze, z zachwycającymi kompozycjami kwiatowymi, szczególnie urzekła mnie druga karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne karteczki! każda jest niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haniu co jedna to ładniejsza, każda ma swój urok i styl... Pięknie wszystko skomponowałaś jak prawdziwy wirtuoz...

    OdpowiedzUsuń
  5. są śliczne ! i bardzo mi się podoba ramka maszynowa !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są śliczne, ale najbardziej podoba mi się niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne! Mnie najbardziej podoba się druga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne karteczki, wszystkie pięknie są wykonane, a kwiatki sa przepiekne bardzo mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie urocze, ze wskazaniem na błękitną :) Jest delikatna i ...te cudne kwiatuszki, och!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są szalenie pięknie! Moim nr 1 jest niebieska kartka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Haniu jak zawsze genialnie :)
    oj zabieram się zajrzeć do słownika żeby znaleźć jakieś inne określenia i jakoś mi schodzi ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie śliczne, ale ta niebieska naj naj naj...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są uroczę..ale ta błękitna skradła moje serducho!!Wspaniale wychodzą Ci kwiatki własnej produkcji:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam twoje kwiatuszki :) Są niesamowicie piękne :) A karteczki przeurocze :) Niebieska naj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I przepraszam za małą literkę T :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Co jedna to piękniejsza !!! Niesamowite karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki.mnóstwo ślicznych dodatków.Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW! przepiękne!!! niesamowita dawka cudownych kompozycji!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie piękne!aż trudno wybrać tę najpiękniejszą:)te kwiatuszki własnej produkcji dodają im zawsze niezwykłego uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne kartki,Twoje kwiatuszki są cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie są piękne- a przeszycia dodają wyjątkowości:)

    OdpowiedzUsuń