.

sobota, 15 października 2011

Świątecznie

Jakiś czas temu zrobiłam pierwsze kartki świąteczne, ale uznałam, że to za wcześnie na ich pokazywanie. Ponieważ coraz częściej widzę na blogach Wasze świąteczne wytwory (nie tylko kartki), to postanowiłam pokazać Wam również karteczki, które sama do tej pory zrobiłam. 
Część karteczek wykonałam przy pomocy wykrojników, inne posiadają wycięte elementy z Wycinanki - (zostało mi ich trochę z zeszłego roku, to teraz je wykorzystuję). Na pierwszej karteczce bombki to stempelek z Lemonade, który potraktowałam embossingiem na gorąco.























Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozostawione słówko i życzę miłego weekendu :))

27 komentarzy:

  1. CUDNE WSZYSTKIE nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne!! Jestem pod wrażeniem;)
    Najbardziej podoba mi się ta przedostatnia,
    z Mikołajem- cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękny świąteczny wysyp :) wszystkie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ух ты! сколько красоты! Классные открытки получились1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się napracowałaś! Kartki urzekają swą prostotą i elegancją.

    OdpowiedzUsuń
  6. Море чудес!!! Супер!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne otwarcie sezonu! Super karteczki i jakie różnorodne... wysłałam maila odnośnie spotkania :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. czuć już magię świat w powietrzu ! fajne to otwarcie sezonu !

    mam pytanko czy gałązki świerkowe z pierwszej kartki to też wykrojniki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są, niezły wysyp, u mnie zaledwie dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. All beautiful Christmascards Hania!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nono piękna kolekcja świąteczna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na świąteczne ozdoby nigdy nie jest za wcześnie :D Piękne karteczki. Najbardziej podoba mi się ostatnia, te sopelki... Cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach - tyle tego, a każda inna i niepowtarzalna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Haniu świetne kartki jak i też wszystko w poprzednim poście
    dopracowane i dopieszczone na maksa ;)
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne karteczki!!Te z dzwoneczkami sa słodziutkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Coraz bliżej Święta, coraz bliżej Święta... Wszystkie super, co jedna to piękniejsza, nie potrafię wybrać tej "naj" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne karteczki ! czuć magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczynki - bardzo Wam dziękuję za Wasze przemiłe słowa :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kartki:)Każda na ma coś w sobie:)Urocze:)

    OdpowiedzUsuń