.

wtorek, 29 listopada 2011

Z motylami

Wczoraj na blogu Hopmartu ruszyło nowe wyzwanie "Motylem jestem ...". Praca powinna być zrobiona w stylu vintage/retro i warunek - NIE może to być kartka.
Na wyzwanie przygotowałam dwie prace: Pierwsza to herbaciarka, ale równie dobrze po wypiciu herbatki można włożyć do środka karteczki i pudełeczko to stanie się wtedy zapiśnikiem. Dodam, że nie jest to mój pomysł, takie pudełeczko widziałam kiedyś w necie. Do pracy wykorzystałam piękne stemple akrylowe Clasik Floral.







Drugą pracą jest zapiśnik z damą wykonany w połączeniu kolorów brązu i bordo.





Jeszcze chciałabym się troszeczkę pochwalić, że moja kartka z aniołkami (kartka poniżej) została wyróżniona w digi-scrap za co bardzo dziękuję :))


I jeszcze dostałam wyróżnienie od Ani i od Dobrej - dziewczynki bardzo Wam dziękuję :))


Teraz powinnam napisać o sobie 7 faktów, ale już kiedyś je pisałam, więc je znacie, a co się będę powtarzać ;)) Powinnam również nominować do wyróżnienia 15 osób. To ja zaszaleję ... nominuję do wyróżnienie Was wszystkie. Każda z Was tworzy niepowtarzalne rzeczy, każda wyróżnia się czymś innym i trudno mi wybierać tylko 15 osób nie krzywdząc innych. Każdej z Was to wyróżnienie się należy.

***
Dziękuję Wam wszystkim za odwiedzinki i pozostawione słówko.

38 komentarzy:

  1. piękne prace tworzysz:) będę obserwować:) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę!!! Ta "herbaciarka" mnie powaliła!!! No coś przepięknego po prostu! Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, stylowe i pomysłowe prace :)
    Gratuluję wyróżnienia, :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Notes z damą rewelacyjny, herbaciarka też bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Notesik śliczny ale herbaciarka dzisiaj skradła me serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. herbaciarka wyszła prze prze przepięknie! jestem w niej zakochana :D
    zapiśnik elegancki a kartka wyróżniona jest cudowna nie wiem czemu jej wcześniej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Herbaciarka jest cudna! Świetnie sobie poradziłaś z wyzwaniem, bo zapiśnik też mi się bardzo podoba.
    Gratuluję wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że siedzę herbaciarka jest cudowna!!!!! powalająca nie żebym Ci słodziła ale naprawdę bardzo mi się podoba:))) zapiśnik równie piękny!! Gratuluję wyróżnień :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Haniu, gratuluję Ci wszystkich wyróżnień:)
    A Twoje prace....no cóż....nieustająco zachwycają:) Podziwiam twoją pomysłowość i przepiękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow siper notesik na sciane!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia, bo karteczka śliczna, a te retro wytwory po prostu przepiękne, notesik naj naj.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gotowe! Zemdlałem! Tylko skrócenie mojej głowie, co piękne w obliczu robią. Big oklaski :-)Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne obie prace.
    Gratuluję wyróżnienia. Byłaś moją faworytką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Haniu przepiękne prace, a herbaciarka podbiła moje serce... bardzo vintage.

    OdpowiedzUsuń
  15. O ja guła, gratuluję wyróżnienia!!! Stawiałam na tę własnie karteczkę cieszę się że i reszta zespołu była zgodna

    OdpowiedzUsuń
  16. Herbaciarka zwaliła mnie z nóg - przecudna jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prace są zachwycające i cudowne, ale herbaciarka po prostu zwala z nóg swym urokiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne prace! Herbaciarka bombastyczna :) Gratuluję wyróżnienia w digi-scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyróżnień, a prace to cudne dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  20. moze jak zacznę medytować do tej herbaciarki, to siłą myśli jakoś ją do siebie przyciągnę? jest absolutnie idealna, piękna i bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cuda, jak zwykle! Masz złote łapki, naprawdę!
    Herbaciarka jest przepiękna, bardzo stylowa.
    Gratuluję wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
  22. Чудесные работы! Особенно коробочка понравилась!

    OdpowiedzUsuń
  23. herbaciarka mnie powaliła na kolana, mistrzostwo, a na całą resztę też nie mogę się napatrzeć. Wszystko wspaniałe i takie pomysłowe! POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie tu u Pani ,aż miło tu sobie posiedzieć i popatrzeć , pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ fantastyczne prace - obydwie! A aniołki?!! Gratuluję - bardzo mi się podobały:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne prace! Herbaciarka zapiera dech w piersiach :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Haniu przegenialne wykonanie
    i jak zawsze piszę w moich kolorach
    normalnie wymiękam
    Haniu dziękuję za pomoc i doczytałam w jednym sklepie mają fajnie opisane produkty a że mają te same które ja posiadam to teraz wiem co i jak
    także Kochana bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW - herbaciarka po prostu powala z nóg - jest nieziemska !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Everything is very beautiful! With pleasure I drank tea if I had one box!

    OdpowiedzUsuń
  30. Herbaciarka zaparła mi dech... Masz powód do dumy!
    Świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie... SUUPER :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. haniu te pudeleczko na herbatke jest piekne!!!! dla mnie juz wygralas! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Haniu herbaciarka jest fantastyczna, świetny pomysł i wykonanie. Zapiśnik piękny a kartka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziewczynki - bardzo Wam dziękuje :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Haniu, rzeczywiście świetne, śliczne, vintagowe pudełeczko! Nie widziałam go wcześniej, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń