.

czwartek, 9 grudnia 2010

Chwalę się

Dzisiaj na razie się chwalę - listonosz przyniósł dzisiaj prezencik od Lucynki http://ponitcedoklebka.blogspot.com/, który wygrałam w jej candy - niezwykłe słodkości: melanżowa serwetka (cudna!!!), mitenki (to dla mnie zupełna niespodzianka) i małe co nieco na smutne zimowe wieczory (batonik - sorki, ale już spałaszowałam - pyyyycha  ;-))))) ).
Lucynko - bardzo, bardzo Ci dziękuję wszystko szalenie mi się podoba.
A teraz patrzcie jakie cuda cieszą moje oczy :))




Nie mogłam się oprzeć, żeby nie zrobić mojemu psu zdjęcia w mitence - jest tak ciekawy, że jak otwierałam przesyłkę wciskał wszędzie swój nos - więc mitenka hop na "kitawę" - zdjęcie pstryk i oto efekt :)) Pomogło - poszedł sobie :)) 
A to moja psinka w nowej odsłonie ....


Bardzo dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozostawione słówko:))

5 komentarzy:

  1. Cieszę się,że prezencik Ci się spodobał. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty.
    A pies zabójczo wygląda.
    Pozdrawiam cieplutko w ten mroźny wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty;)
    A z pieska niezły figlarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ty masz szczęście na wygraną ale ja też wygrałam i czekam na przesyłke ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń