.

piątek, 27 listopada 2015

Świąteczne różności

Do wszystkich kartek wykorzystałam papier Hej kolęda, kolęda - 06. Dodatkowo do pierwszych dwóch kartek użyłam zimowe widoczki za sprawą TYCH grafik.








Do poniższej kartki użyłam grafikę wyciętą ze starej karteczki.





Do ostatniej kartki wykorzystałam  grafikę łącząc na jednej kartce bałwanka i Mikołaja. Tylko może Wy mi podpowiecie, czy to Mikołaj jest za gruby, że nie może wejść do komina, a może to psoty bałwanek wrzucił do komina Świętego .... ?





To już wszystko na dzisiaj, dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie miłe słowa :))


12 komentarzy:

  1. Wspaniałe!!! Pomysłów na kartki nie ma końca:)) wszystkie przemyślane i takie kolorowe,co bardzo cieszy oczy. Bałwanek to spryciula,skoro poradził sobie z Mikołajem:)))
    Ślę pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Twoje kartki :) z jednej strony są proste w kompozycji, a z drugiej takie dopracowane! Śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajecznie wesołe karteczki :) Podobaję mi się kwiatki które już podziwiałam na poprzednich kartkach :) czt możesz Haniiu zdradzić jaki to wykrojnik i gałązka jemioły chyba tu też jest :)
    Masz nirkończące się pomysły na świąteczne kartki . U mnie chwilowy zastój , ale nieddługo nadrobię :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, kwiat po prostu boski
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentują. Cudnie ozdobione są. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne - tchną atmosferą świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w kwiatuszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki,kwiatki rewelacyjne,a bałwanek według mnie chce Mikołaja grubasa popchać

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Od kilku dni nie można za Tobą nadążyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! A na widok bałwanka i św. Mikołaja sama buzia się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kopalnia pomysłów a wykonanie.palce lizać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie pejzażykowe karteczki świąteczne , przepiękne są :-)))

    OdpowiedzUsuń