.

niedziela, 22 listopada 2015

Stuk, stuk w okieneczko ....

.... to Mikołaj panieneczko :)
No cóż nie da sie ukryć, że wszyscy czekamy na św. Mikołaja, więc i na moich kartkach nie może go zabraknąć. Do dwóch pierwszych Mikołaj zagląda w okieneczko.








Na dwóch poniższych przygotowuje się do wejścia.







A na kolejnych już wszedł do środka - i jak on to zrobił? Aaaaa, to już wielka tajemnica świętego.








Poniższe 4 karteczki wykonałam korzystając z pięknego zestawu papierów 




Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie miłe słowa :))


20 komentarzy:

  1. Śliczne kartki i świetna grafika

    OdpowiedzUsuń
  2. Okienka śliczne a te dodatki tak jakby niechcąco rzucone są boskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki. Moja dwuletnia wnuczka w tym roku czeka z niecierpliwością na Mikołaja i ciągle mówi: Mikołaju parasolkę proszę. Musiałam Mikołaja wyręczyć i parasolka już jest więc tylko na Mikołaja czekamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki! Mikołaje są rewelacyjni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki. Zachwyciły mnie wszystkie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haniu, fantastyczne są te propozycje świątecznych kartek!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Haniu, kartki cudna:) Naj..dla mnie jest wersja z Mikołajem wchodzącym:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haniu- wspaniała historyjka ;) Może powinnaś też bajeczki pisywać?... No, jak to babcie, wymyślający je na poczekaniu ;) Albo chociaż wracające do łask komiksy dla dzieci na Calineczkach" ;) Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne te mikołajkowe karteczki Haniu. Ciekawe czy i do nas zawita - może przydasie jakieś przyniesie? Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne mikołajkowe karteczki, życzę wymarzonego prezentu pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabawne, radosne kartki! Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki z Mikołajem fajniutkie:)) Powaliła mnie gitara w poprzednim poście!!! bardzo realistyczna:) gratuluję pomysłu!Cieplutko pozdrawiam ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem , którą się zachwycać. Wszystkie takie urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeurocze i prześliczne kartki! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Чудесные! И одна из открыток - моя! Спасибо!

    OdpowiedzUsuń