.

niedziela, 19 sierpnia 2012

Wyzwaniowo

Tak się złożyło, że prace które wykonałam pasują na wyzwania, a już dawno się nie bawiłam, więc może najwyższy czas to zrobić. 
Inspirując się pracą Basi wykonałam dla moich maleńkich wnusiów notesiki na pierwsze ich słowa. Wiem sama, gdy moje dzieciaki były malutkie, jak po latach z pamięci wiele rzeczy umyka, a tak zostanie pamiątka nie tylko dla rodziców, ale i dla samego dziecka. Do notesików wspaniale nadawał się papier pochodzący z zestawu Up Up & Away, w którym wycięłam środki wzorków, by umieścić zdjęcia wnuków. Jednak by zdjęcia nie zlewały się z kolorystyką notesika - dorobiłam białą cieniutką rameczkę. 
Ponieważ w notesikach umieściłam zdjęcia moich wnusiów, to pracę zgłaszam na wyzwanie Scrapka "Praca ze zdjęciem".










Kolejne prace to kopertówki. Pierwszą zgłaszam na sierpniowe wyzwanie Agaterii - stemplomania. Stempelek "Oto jest miłość" pochodzi właśnie z Agaterii.






Drugą kopertówkę, ponieważ przysiadł na niej motylek - zgłaszam na wyzwanie Scrap Made Hand.






Dziękuję Wam za odwiedzinki i pozostawione słówko :))


19 komentarzy:

  1. Haniu kopertówki podziwiałam w realu, więc znasz moje zdanie, za to notesiki na pierwsze słowa są boskie- to naprawdę świetny pomysł ja słówka moich chłopców wpisywałam do takich małych zeszycików tzw. do słówek czy dzienniczków, po latach jest niezły ubaw...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi hi, ty to od razu hurtowo :)
    Notesiki są super! A jaką radość będą mieli chłopcy, gdy po latach będą czytali to, co zanotujecie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie dobrane kolorki

    OdpowiedzUsuń
  4. Oi Hania!!!

    Belíssimos trabalhos!!! Estão fantásticos!!!

    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  5. ВОСТОРГ! Блокноты чудесные!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ z Ciebie pracuś. Notesiki cudne. Ja też zapisuję. Potem można się pośmiać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe są potem wspomnienia.Mam na myśli zapisywanie słów małych dzieciaczków.Teraz moje dzieci maja czasem spory ubaw jak nas najdzie ochota na wspominanie.Jesteś babcią -Skarbem dla chłopców.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł z tymi notesikami - Dzieciaczki przesłodkie :)
    A kopertówki ... brak mi słów ... więc posolicie - cudowne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Haniu,niezmiernie mi miło,że Cię zainspirowałam.świetny pomysł aby wyciąć koło wewnątrz tego wzoru na papierze i umieścić tam zdjęcia.Same słodziaki na tych fotkach :)) Dzięki za udział w wyzwaniu :****

    OdpowiedzUsuń
  10. Haniu wykonałaś cudowne prace dla Maluszków :) A kopertówki piękne jak zawsze :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne notesiki i bardzo praktyczne a pamiątka z nich będzie niesamowita!
    Kopertówki jak zwykle piękne i eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Milusiego wieczorku
    Niech ten tak pogodnie rozpoczęty tydzień
    będzie dla Was dobrym tygodniem. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kopertówki po prostu cudne:)Notesiki są super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I jak zwykle u Ciebie Haniu mnóstwo inspiracji:)))Notesy wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne prace , powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne notesy , kopertówki mnie zauroczyły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo, bardzo Wam dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne notesiki i bardzo dobry pomysł;)
    Kopertówki jak zwykle przepiękne;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne te albumy dla wnusiów!!! papiery i zdjęcia dobrałaś idealnie:)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń