.

piątek, 17 sierpnia 2012

Ślubny parawanik i .......

Sezon ślubny jeszcze trwa, stąd dzisiaj karteczka z okazji ślubu w kształcie parawanika w delikatnych różowych kolorkach. 











Baza i zakochana para, którą wykorzystałam do parawanika jest ze sklepu u Paulinki. Zakochaną parę rozdzieliłam - samą rameczkę wykorzystałam do napisu, a para jest dekorację w parawaniku.  



I jeszcze kontynuacja karteczek w zieleni, dzisiaj tylko niestety jedna karteczka.






Piękny koronkowy szlaczek, który w tej kartce wykorzystałam jest też ze sklepu u Paulinki. Koniecznie do niego zajrzyjcie, bo pojawiło się tam bardzo dużo wycinankowych nowości.

***

Dziękuję Wam za odwiedzinki i pozostawione słówko :))


21 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, parawanik boski. W każdym kolorze Ci Haniu do twarzy a raczej do zręcznej łapki. Wiem co mówię bo miałam okazję podziwiać na żywo, więc sobie mogę teraz powzdychać do fotek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki cudowne. Zachwyciły mnie dodatki, kolory i ten parawanik. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. Parawanik jest super! Delikatny, elegancki, no piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne karteczki a ta zielona cudo może dlatego , że uwielbiam ten kolor . Mam pytanko co to za czcionka tego napisu w dniu urodzin ? Chyba , że to stempel hmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  5. Parawanik jest cudowny a te zembosowane serduszka miodzio :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutka - czcionka nazywa się: Stellina :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałości! Sama nie wiem, która piękniejsza?!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ооооооочень красиво и необычно!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny parawanik:)I zielona karteczka też:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Parawaniki cudowne - elegancko ozdobione. Zielona też jest cudowna - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne, cudne. Już zrobiłam u Pauliny zakupy i będę walczyc z papierem, rano... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z tym parawanikiem. A kartka w zieleni urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo bardzo to wszystko piękne a te dodatki miodzio - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki są cudowne, ale ta z parawanikiem jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień dobry
    Ślę Ci uśmiech szczery wraz z powiewem lata...
    Życzę Tobie miłości od całego świata ...

    UŚMIECHAM SIĘ DO CIEBIE
    TAK CO DZIEŃ WITAM CIĘ
    BĄDŹ ZDRÓW,JUTRO WPADNĘ ZNÓW
    BUZIACZKI

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki, a ten parawanik cudo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne te Twoje prace! Kwiatuchy jak żywe! Parawanik rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne kartki :) Jeszcze nigdy nie próbowałam parawanika, może czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczynki - bardzo, bardzo Wam dziękuję za wszystkie milutkie słowa :))

    OdpowiedzUsuń