.

środa, 1 sierpnia 2012

Wszystko dla maluszków - ciąg dalszy

No nie wiem co, ale naszło mnie robienie karteczek dla najmniejszych :)) Dzisiaj dwie karteczki z bucikami oraz karteczki i kopertówki z okazji chrztu - w zasadzie te już znacie, ale zawsze czymś się różnią.

Zaczynam od karteczek z bucikami ...







Buciki pochodzą ze sklepu u Paulinki


Teraz karteczki z okazji chrztu w bieli - uwielbiam folder do embossingu w kropeczki, stąd dość często go widzicie w moich pracach.









I jeszcze znane już Wam kopertówki - tylko 4 sztuki ;))








Dziękuję Wam za odwiedzinki i pozostawione słówko :))




15 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna produkcja, bardzo delikatna. Folder w kropeczki śliczny - nie dziwię się, że tak często go wykorzystujesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te twoje kartki kopertówki szczególnie....ja jakoś nie mam ręki do nich...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie kartki! szczególnie mi się podoba pierwsza na chrzest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki kopertowe są bardzo praktyczne a Twoje na dodatek wykonane ze smakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobaja twoje karteczki.
    Takie delikatne i wszystko na nich do siebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe karteczki - urzekły mnie buciki - tak wspaniale przeszyte i karteczki monochromatyczne - prawdziwy kunszt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo jakie wspaniałości!!
    A przy okazji zapraszam do mnie na poczęstunek :)

    Buciki są genialne takie słodziutkieee

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczynki - bardzo Wam dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wat weer geweldige mooie kaartjes, heel sjiek. Gr oet Elly

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,
    jestem pod ogromnym wrażeniem Pani prac. Są wyjątkowe. Wspomniała Pani, że często używa folderu do embossingu w kropeczki, ponieważ należy do Pani ulubionych. Czy może mi Pani zdradzić nazwę i producenta tego folderu? Szukam go od dawna, ale niestety "po omacku"... Będę wdzięczna za informację.
    Pozdrawiam,
    BożenA

    OdpowiedzUsuń