.

piątek, 2 września 2011

Cd. kopertówek

Ostatnio posypało się sporo zamówień na kopertówki, więc i moja produkcja ich wzrosła. Jak zwykle moim nieodłącznym towarzyszem jest Czarny Sizzix Big Shot, dzięki któremu mogę wzbogacać moje prace o ozdobne elementy, uwielbiam również używać w swoich pracach gałązkę świerkową może nie koniecznie całą, ale jej fragmenty jak najbardziej. Na pierwszej kopertówce użyłam na rameczce z Wycinanki - Crackle Accents tworząc w ten sposób siateczkę spękań. Ponadto pierwsza i ostatnia kopertówka posiada maszynowe przeszycia. Ostatnia kopertówka robiona na konkretne zamówienie (podobną już kiedyś robiłam).














Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozostawione słówko :))

18 komentarzy:

  1. Piękne kartki,a przeszycia to mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  2. Как много ажурных прелестей!!! Красота!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kopertówki! Ostatnia szczególnie mi się spodobała ale każda ma w sobie coś takiego fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elképesztően gyönyörű !:-) Gratulálok! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Twoje kopertówki. Są takie slodkie i takie różne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne kopertóweczki śliczne, te przeszycia i dodatki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwe arcydzieła!
    Dziękuję za zabawę i gratuluję Zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne a najbardziej pierwsza :) Ma piękne kolory, koronkę i szycia i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, ile kwiatów!!! I przeszycia maszynowe... Choruję na maszynę

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne!!! Ty to masz pomysły;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kopertówki. Pierwsza, jak dla mnie jest tą naj naj;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Wam moje drogie dziękuję za Wasze komentarze:))

    OdpowiedzUsuń