.

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Gratulacyja ...

.... robiłam jakiś czas temu i zapomniałam Wam ją pokazać.
Do kartki wykorzystałam papier z serii "Kryształowy welon" z DeaArt






I jeszcze chciałabym się pochwalić, jakie cuda dostałam na święta i na urodziny od pewnej pani, która ma ogromne serducho i chciała zrobić mi niespodziankę :)






Zapach piernikowego domku zwabił moją psinkę, która cały czas zaglądała,
 gdy robiłam zdjęcia. 


I prezent urodzinowy, czyli .... porcelanowe laleczki ubrane w piękne 
frywolitko - szydełkowe kreacje.




Pani Janinko - dziękuję pięknie za te wszystkie cuda i za ogrom pracy, który włożyła Pani w ich wykonanie. Piernikowy domek był bardzo pyszny :))

***

A Wam dziękuję za wszystkie świąteczne życzenia i za to, że jesteście :))


9 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka i wspaniałe prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała kartka a prezent urodzinowy aż dech zapiera.Uwielbiam frywolitki i nie potrafię robić.Piernika to mi by było żal jeść _)))))Podrawiam seredecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspanialosci Haniu , radosc wielka, sliczna podgladaczka tez jest, ona chciala fotke razem z prezentami ! to mile , ale i slowa , pamiec tez jest wspanialym prezentem , pozdrawiam b. serdecznie ...<:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka, a prezenty rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudeńka z najwyższej półki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna...poświątecznie życzę wszystkiego TWÓRCZEGO w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze życzenia urodzinowe i noworoczne a prezenty... wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haniu mocgorących życzeń urodzinowych i noworocznych a co do prezentów rewelacyjne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń