.

czwartek, 11 lipca 2013

Pudełeczka na małe co nieco

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam 4 pudełeczka, które zrobiłam dla swoich wnusiów na słodkie co nieco. Wykorzystałam do nich delikatne papiery pochodzące z zestawu Pastelowy Kapuśniaczek. Pudełeczka są identyczne, a różnią się tylko kolorystyką. Dodam jeszcze tylko, że pomysł na ich wykonanie zaczerpnęłam z netu.


A teraz szybki kursik na ich wykonanie: poniżej szablon z prawej i lewej strony pudełka. 



Z prawej strony naklejamy kwadraciki, ale mogą to być również inne ozdoby. 


A tu już pudełeczko sklejone i złożone.


A tak prezentują się moje pudełeczka.





Poniżej już wszystkie pudełeczka razem


Widok z góry


I jeszcze raz rzut okiem na całość



Dla chętnych osób, którym spodobały się moje pudełeczka i chciałyby też wykonać podobne - TUTAJ znajduje się filmik z którego sama korzystałam.


Dziękuje Wam za odwiedzinki i pozostawione słówko :))


28 komentarzy:

  1. Świetne pudełka i niezwykle perfekcyjnie wykonanie. Jakiej są wielkości?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są małe - jeden kwadrat ma 4 x 4 cm

      Usuń
    2. Dzięki:)
      Mam jeszcze pytanie, jak otworzyć takie pudełeczko? Czy ten piękny kwiat trzeba odkleić??

      Usuń
    3. Pod koniec posta podałam link do filmiku - myślę, że jak go obejrzysz, to wszystko będziesz doskonale wiedziała, ale jakbyś czegoś nie zrozumiała - to pytaj :))

      Usuń
  2. Fantastyczne! Wykonanie perfekcyjne! Twoje wnuki mają naprawdę wspaniałą Babcię :)) Też bym taką chciała... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu pudełeczka są fantastyczne. Rewelacyjne wykonanie! Cudownie tworzysz jak zawsze:)
    Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny lipcowy czas!
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany jakie cudeńka,prześliczne pudełeczka i dziekuję za kursik,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pudełeczka wyglądają jak słodkie smakołyki ;) Pomysł fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja. Pracuś jesteś ogromny!!!! i do tego perfect!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Mateńko ale cuda pokazałaś:)
    Dzięki za instrukcje.
    Zapiszę sobie stronkę i na pewno zrobię dla wnusiów.
    Miłej niedzieli
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny pomysł.Może spróbuję bo kształt mają prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne pudełeczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne pudełeczka i super instrukcję ich wykonania stworzyłaś ! Chyba spróbuję swoich sił

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pudełeczka, ale trzeba w nie włożyć mnóstwo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pudełeczka, misterna robota, ale jaki efekt! Są super, muszę spróbować. Dziękuję za link do kursu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo Haniu ... pudełeczka tak słodkie jak pewnie słodka będzie ich zawartość . Dziękuję za kursik ilink do filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne te pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Superowe pudełka, superowa babcia !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne i bardzo pomysłowe pudełeczka :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne pudełko i świetne kwiatuszki zdobiące te cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pudełeczko, już takie zrobiłam. Efekt rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń