.

sobota, 6 października 2012

Różności

Na pierwszy rzut karteczki z damami- już taką jedną u mnie widziałyście. Spodobał mi się ten nietypowy kształt, stąd karteczki wykonałam podobne. Jedna z nich już poleciała do miłej mojemu sercu osóbki. Do karteczek wykorzystałam mój ulubiony scrapek, czyli Damę Kameliową.










Kolejne karteczki związane są z obecną porą roku, czyli karteczki typowo jesienne. Szczególnie pierwsza karteczka bogata jest w różne scrapki: ciekawe listki TE i  TE, zawiera też pokaźnych rozmiarów grzybkadynię i śmieszny banerek. A tak wygląda moja wizja jesieni.





I druga karteczka już bardziej typowa.





To byłoby tyle na dzisiaj. Życzę Wam udanego i słonecznego weekendu.
Dziękuję za odwiedzinki i pozostawione słówko:))


22 komentarze:

  1. Wszystkie wspaniałe, klimatyczne, jesienne i superowe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu karteczki piękne jak zawsze,mi najbardziej podoba się ta z dynią ,wydaje mi się taka roześmina :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze ale ta z dynią majpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haniu karteczki cudne:)I te kompozycje kwiatowe na nich śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne,szczegolnie podobaja mi sie te z dama

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki wyrosły u Ciebie - jak grzyby po deszczu :) Urzekła mnie ta typowo jesienna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj piękne damy!! A leśne klimaty bardzo urzekające! super wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobne, ale równie piękne. Mistrzu!!! Mistrzynio!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Много ми харесват картичките ти!С истинско удоволствие се отбивам при теб ,за да ги погледам!Поздрави!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam.Robisz cuda.Czy byłabyś w stanie ofiarować jedną Swoją rzecz dla naszego chorego Marcinka?
    Więcej na stronie-https://www.facebook.com/events/494493233901674/

    Z góry bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko śliczne, ale damy to tym razem moje faworytki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki z damami są prześliczne, ten nietypowy kształt zachwyca. A jesienna kartka to małe dzieło sztuki, tyle na niej rzeczy, a udało Ci się nie przesadzić, wszystko ma na niej swoje miejsce, jest naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki są bardzo bardzo piękne - jestem jak zawsze pełna podziwu dla Twoich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki - co jedna to ładniejsza!!! Kartki z damami mają świetny kształt, jesienna jest urocza ta dynia i grzybek - bomba, a kosz z kwiatami cudowny!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Haniu, śliczne karteczki, a ta dyniowa super:))
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Haniu, karteczki są jak zwykle niezwykle dopracowane, niezwykle pomysłowe i niezwykle pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Haniu piękne! Ta z damą kameliową taka dostojna a jesienne zabawne, szczególnie ta z grzybkiem. Zazdroszczę wykrojników i zabawy ze scrapkami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne te jesienne klimaty, piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczynki - bardzo, bardzo Wam dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dynia prezentuje się bardzo apetycznie-wszystkie śliczne...

    OdpowiedzUsuń