.

środa, 23 maja 2012

Albumy komunijne

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać 3 albumy komunijne. Pierwszy album zrobiłam dla mojego wnusia - Kubusia. Oczywiście jest on w kolorkach niebieskich. 















I trochę szczególików








Dwa kolejne albumy są dla dziewczynek, więc oczywiście dominującym kolorkiem jest róż.








Nie pokazuję tu już dokładnie całości, bo te albumy są prawie identyczne jak album dla wnuka, więc tylko rzut okiem do ich środeczka.





Mam nadzieję, że nie zamęczyłam Was zdjęciami.
Dziękuję Wam za odwiedzinki i pozostawione słówko :))


21 komentarzy:

  1. Haniu, cudne są:) A zamęczana Twoimi pracami mogę być nieustannie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful. I loved looking at all the pictures!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, dopracowane i piękne albumy! Widać, że włożyłaś w nie dużo pracy i serca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haniu piękny album. Cudownie tworzysz!

    Dziękuję pięknie za odwiedziny i miłe słowo na blogu...to balsam dla duszy:)Ślę serdeczne pozdrowienia i uściski-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu jestem stała wielbicielka Twoich prac,podziwiam pomysły no i wykonanie po prostu doskonałe i dopieszczone

    OdpowiedzUsuń
  6. Albumy są przepiękne i wykonane z najwyższą dbałością nawet o najmniejszy szczegół. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe sa Twoje albumiki..wnuczek napewno sie cieszy:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pamiątki i jak zawsze perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haniu!! Cudowne albumy! Piękne detale! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te albumiki - bardzo fajnie dopracowane i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne albumy, wspaniale dobrane kolory, papiery, dodatki. Jestem nimi oczarowana. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne albumy, każda ze stron to małe dzieło sztuki:)Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne i dopieszczone, cudne pamiątkowe albumy zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne albumy:)i piękne pamiątki z nich będą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne albumy, widać mnóstwo włożonej pracy i serca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Haniu, posłużyłam się Twoim kursem u siebie :-)
    Jeśli masz ochotę, zapraszam (http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/).

    Dziękuję :-) :*
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo, bardzo Wam, dziękuję za wszystkie komentarze :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne albumy. Jakiej są wielkości? Cały czas się przymierzam do mojego pierwszego ... ale jeszcze brak umiejętności.
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  19. Trafiłam do Ciebie z Atrillo,
    robisz piekne karteczki, tak bardzo chciałabym poznać tajniki scrapków, ,to moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dorotek - albumy moje są 20 x 20 cm.
    Dziewczynki - bardzo Wam dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń