.

piątek, 16 grudnia 2011

3 takie same

Można by powiedzieć, że dzisiejsze bombki są takie same, ale wiadomo, że zawsze trochę się różnią. Dzisiaj prezentuję Wam bombki duże, bo o średnicy 10 cm. W roli główniej paw. No i może wreszcie udało mi się na przedostatniej fotce uchwycić iskrzący się lakier - jak powiększycie zdjęcie to na pewno go zobaczycie.
To już ostatnie bombki styropianowe, teraz "bawię się" z bombkami akrylowymi. 





Na tej fotce widać iskrzący się lakier ...



Dziękuję Wam za odwiedzinki i pozostawione słówko :))

30 komentarzy:

  1. jeju jakie one cudne. Super wykonane, a motyw z pawiem piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym nigdy nie wpadła na to aby umieścić taki motyw na bombce, ale chylę czoła wyglądają cudnie !
    i co ważniejsze mogą zdobić dom przez cały rok
    a nie tylko święta
    jeszcze jedno, zdjęcie wyszło super widać ten brokat
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie się prezentują =]

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne bombki :) I skrzący lakier rzeczywiście widać. Naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu, rewelacyjne te bombki.

    OdpowiedzUsuń
  6. takie piękne bombki to ja widziałabym na swojej choince :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejuńku , jakie one piękne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Francja elegancja, boskie są!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są...cudowne...!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne,kolorki bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. ojć! ale elegantki!!!! śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie Twoje bombki są przecudne, a te są szczególnie eleganckie i takie wyjątkowe, nietypowe, właściwie mogą być ozdobą przez okrągły rok.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite... jak Ci się udało na zaokrągleniach wzór zachować żeby się nie marszczył - podziwiam... pawie są niezwykłe...

    OdpowiedzUsuń
  14. These are uniquely decorated balls! Congratulations!

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądają nieziemsko! śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Są przepiękne:)Cudne cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzór jest cudowny a bombeczki REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. To są najpiękniejsze bombeczki jakie widziałam. Przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Haniu..zabrakło mi słów!!!!W życiu nie widziałam tak pięknym bombek!!!!och..już sobie je wyobraziłam na swojej choince ..:D
    CUDNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne, Haniu! Podziwiam Twoje pomysły;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczynki - bardzo Wam dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń