.

sobota, 30 kwietnia 2011

Kartka kondolencyjna

Dzisiejszą karteczkę wykonałam na smutną okazję. Pożegnanie przeważnie łączy się ze smutkiem i żalem, a żal jest tym głębszy, gdy żegnamy kogoś bliskiego po raz ostatni. W tym wypadku była to młoda dziewczyna, przed którą życie powinno dopiero nabierać barw ... los jednak chciał inaczej. Stąd na mojej kartce białe róże i gołąbek, który tu symbolizuje duszę unoszącą się ku niebu. Wykorzystałam tu piękny papier pochodzący z zestawu DWCV The Luxury StackŚwieca jest z Wycinanki - którą potraktowałam embossingiem na gorąco, narożnik z zawijasy z Pasji-studioa róże wycięte z zestawu papierów - Usłane różami z  Galerii papieru.








Dziękuję Wam wszystkim za odwiedziny i pozostawione słówko i życzę udanego weekendu:))

15 komentarzy:

  1. Karteczka bardzo klimatyczna, zwłaszcza że na taką okazję na prawdę trudno zachować proporcje delikatności ( w sensie żeby nie przesadzić z nadmiarem lub skromnością)
    Odnośnie kursu mąż w razie co udzieli wskazówek, a jeśli chodzi o przesyłkę to niestety pierwszy raz do mnie nie dotarło - mam nadzieję ze to poślizg bo żal mi że twoje niespodzianka miałaby nie dotrzeć tak lubię i podziwiam Twoje dzieła... poczekajmy po weekendzie może się wyjaśni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie to przykre...Karteczka delikatna i subtelna.

    OdpowiedzUsuń
  3. smutna okazja ale kartką piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka piękna i elegancka, bardzo stosowna na tak przykrą okoliczność.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka, świetnie dostosowałaś jej klimat do smutnej okazji...

    OdpowiedzUsuń
  6. Чудесная открытка получилась!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka piękna - choć na smutną okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że okazja taka smutna... Kartka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, bardzo Wam wszystkim dziękuję za Wasze cieplutkie słowa, które są balsamem na moją duszę:))

    OdpowiedzUsuń
  10. what a beautiful card
    hugs Pia

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka piękna, ja bym nie potrafiła nic stworzyć na taką smutną uroczystość, a tym bardziej gdy odchodzi młoda osoba :)

    OdpowiedzUsuń