.

sobota, 21 sierpnia 2010

Dzisiaj pokazuję Wam pracę wykonaną na kolejne wyzwanie, tym razem Scrapujących Polek. Tematem pracy były klamerki/spinacze. Trzeba było dowolnie ozdobić trzy lub więcej sztuk klamerek i napisać do czego one posłużą.
Swoje klamerki okleiłam papierem, nakleiłam własnoręcznie zrobione kokardki (metodą origami) i również własnoręcznie zrobione różyczki. Obrzeże różyczek pocieniowałam.
Klamerki posłużą mi do spięcia prezentu, lub przypięcia do niego karteczki np. z sentencją.


                 

                 

6 komentarzy:

  1. Haneczko nie próżnujesz - piękne klamerki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że też popróbowałaś kokardki origami - cudne są i wcale nie takie trudne, a wyzwanie udało Ci się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Wam dobre kobitki. Asiu - zgadza się kokardki nie są trudne, a fajnie wychodzą. Alinko - daleko mi do próżnowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne spinacze :) Też próbowałam tych kokardek, ale moje nie wyszły tak ładnie jak Twoje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są, kiedyś się uśmiechnę o instrukcję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te kokardki są śliczne jestem zauroczona nimi, czy mogę liczyć na jakiś instruktarz?
    pozdrawiam Paulina
    http://handmadebywisnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń