.

niedziela, 10 lutego 2013

Moim wnusiom na pierwsze urodzinki

Ponieważ moje najmłodsze wnuki skończyły już roczek i każdy z nich dostał swój pociąg, stąd mogę je Wam już pokazać. Podobną lokomotywę już robiłam, tylko, że większą i z tekturki - obejrzeć można TUTAJ . Teraz postanowiłam każdej lokomotywie dodać po 1 wagoniku, w którym króluje zrobiony z papieru czerpanego misiaczek. Ponieważ nie miałam gdzie nakleić imion wnusiów, więc zrobiłam to na dymkach - takie imiona na dymkach podejrzałam w pracach u Zuzi.
A tak wyglądają moje karteczki - uwaga duuuuuuuuuużo zdjęć :))













A tu oba pociągi zajeżdżają do babci Hani (czyli do mnie :)) )  na peron 1.



Ponieważ na blogu 123 scrapujTy trwa wyzwanie "Dzieciaczkowo" - to Dawidkowy niebieski pociąg  zgłaszam na to wyzwanie.

***

I jeszcze chciałabym się pochwalić wyróżnieniem jakie otrzymałam od Alicji, za które bardzo dziękuję :))


Wyróżnienie to przekazuję do osób, które na moim liczniku zaglądają do mnie najczęściej, a są to:
Dla wyjaśnienia licznik moich najlepszych komentatorów znajduje sie na samym dole strony.

***
Dziękuję Wam za odwiedzinki i pozostawione słówko :))


44 komentarze:

  1. Prześliczne są takie radosne podziwiam Panią za takie prace.
    Witam w niedzielę i życzę spokojnego,radosnego dnia:))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł i śliczne kartki...pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe i słodkie pamiątki!Pięknego wyróżnienia gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamuśku jakie superaśne pociągi...chłopaki padli pewnie z zachwytu... a te misiaczki sa po prostu boskie jakby miały futro. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, zawsze chętnie komentuję tak wspaniałe prace moja Mentorko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odjazdowe ciuchcie! :) a misiaczki rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, a misie jak pluszowe, myślałam, że to maskotki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł takie karteczki rameczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pociądi, pięknie dopracowane misiaki jak prawdziwe pluszaki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne...kolorowe i wesołe...
    Haniu masz niesamowita wyobraźnię. Nie wiem czy o tych wnukach myślę, ale dopiero co robiłaś albumy z okazji narodzin, a tu już roczek....ale ten czas leci.

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie zawsze coś ciekawego i pięknie dopracowanego można obejrzeć!!!! Misiaki cuudne! Byłam pewna, że to prawdziwe maskotki!

    OdpowiedzUsuń
  11. No i szczęka mi wypadła. Jesteś niesamowita Haniu.
    Wykonanie jak na mistrza przystało.6+ wyższej oceny nie ma już. Byłam pewna,że to prawdziwe maskotki.Wnuki szaleją z radości mając tak zdolna babcię.Powtórzę za poprzedniczką jesteś moją Mentorką!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rewelacyjne pomysły i niesamowitą rękę do papieru. Boskie karteczki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł fantastyczny i przepięknie wykonany! Misio rewelacja nie mogę się napatrzeć! A dla wnusiów...całuski...są przekochani:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe i pomysłowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Doskonałe, mistrzowskie kartki:)
    Dziękuję Ci serdecznie za piękne wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudne!!! Nie mogę się napatrzyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne, toż to kartka i zabawka w jednym, prawdziwie dzieciaczkowy upominek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ty Haniu masz pomysły...

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczne te paciagi, super pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  20. Haniu pozwoliłam sobie zrewanżować się wyróżnieniem, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Te pociągi są superowe! Dziękuję za wyróżnienie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne i niepowtarzalne pamiątki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. przecudne te karteczki, cudownie miec taka zdolna babcie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, ależ cudownie kolorowe i urocze zaproszenia a misiaczka aż chce się przytulić. No i chłopaki też super!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Najpierw mnie zatkało, jak je zobaczyłam. Potem musiałam znaleźć odpowiednie słowa :) I znalazłam:
    Cuuuudne! Zachwycające, niesamowite, fantastyczne, rewelacyjne - perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Babcia z pasją to prawdziwy SKARB. Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. ale odjazdowy pomysł! wnusiaki masz rozkoszne. Wszystkiego najlepszego dla słodkich Jubilatów!

    OdpowiedzUsuń
  28. Haneczko , ależ ty masz pracowite łapki !!! Pociągi rewelacyjne , chłopcy będą mieć pamiątkę , że hej !
    Zdrówka dla nich i dla pracowitej babusi .

    OdpowiedzUsuń
  29. Prace przepiękne, a te misiaczki wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kartka rewelacyjna!!!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. cuda - miśki mnie rozwalily :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ te wnuki maja super kreatywną babcie!!!
    chciałabym zobaczyć jak cię przytulaja za te cichcie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajniusie. te misie cudne :) Zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pociągi są cudne:)Fantastyczne:)I te misie słodkie:)Dziękuję bardzo za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super pociągi :-)) u mnie też pociąg czeka na urodziny wnuka a młodszy już dostał okręcik. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne kartki! Właściwie "kartka" to zbyt skromne określenie dla tych dzieł; są naprawdę bardzo wyjątkowe! Atrakcyjna forma i takie dopracowane... A misiaczki z papieru czerpanego - urzekające! Wnuki mają szczęście, że mają taką zdolną babcię! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Jej Haniu!!!! Rewelacyjne ciuchcie!!!! I nie mowie tego tylko jako corka kolejarza :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak to szybko zleciało, już roczek :)) Wszystkiego najlepszego dla maluszków :))Karteczki są śliczne. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ogromnie się cieszę, że pociągi Wam się spodobały i dziękuję za wszystkie cieplutkie słowa :))

    OdpowiedzUsuń
  40. pociągi są fantastyczne! misiaczki bardzo słodkie i rzeczywiście wyglądają jak pluszowe:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne są te ciuchcie, mój syn z pewnością byłby zachwycony, gdyby taką dostał. Idealny prezent dla małego mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Haniu! Cudna Praca! Miśki są naprawdę boskie :)

    OdpowiedzUsuń