.

poniedziałek, 21 lutego 2011

Albumik dla wnusia

Albumik dałam wnusiowi na jego pierwsze urodzinki tydzień temu, ale jeszcze go Wam nie pokazałam, więc szybciutko to czynię. Albumik w kształcie bodów  - baza ze Scrapińca Zdjęcia już sama wklei córka. No nie ... jest przecież jedno zdjęcie, robione w szpitalu po jego urodzeniu. 












I jeszcze się pochwalę ... dzisiaj odebrałam kolejne wyróżnienie i dyplom od Eli - Eluniu bardzo, bardzo Ci dziękuję - nie wiem tylko, czy na nie zasłużyłam.


Zasady przekazania dalej:

Bardzo dziękuję Wam wszystkim za odwiedziny i pozostawione słówko:))

12 komentarzy:

  1. Haniu piękny ten album, widać że mnóstwo czasu mu poświęciłaś. Piękna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu albumik prześliczny!!Kochana z całego serca dziękuję za to piękne wyróżnienie.Miło mi!
    Cieplutko Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ozdobiony, świetna pamiątka :)
    Będziesz musiała zafundować wnuczkowi specjalną gablotę na wszystkie prezenty od babci. No bo byłoby szkoda, aby trzymał je kiedyś w szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haniu przepikeny bodziak Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny dziecięcy bodziak, wnusio jak podrośnie będzie pewno zachwycony :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dyplom i wyróżnienie jak najbardziej zasłużony i powinien być złotymi literami wypisany.
    No a albumik dla wnusia przecudny, te kolorki, przeszycia i całość super. Wielkie brawa!!! Teraz już wiem co tak cichutko tu ostatnio, tworzysz pełną parą...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny albumik Haniu :) ja też właśnie pracuję nad dziecinnymi albumami ( robię dwa naraz )
    Dziękuję Ci serdecznie za wyróżnienie - bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Wam moje drogie dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny ten bodziak:) u mnie baza leży na dnie szuflady i jakoś nie mogę się zmobilizować,żeby coś z tym zrobić...
    Haniu dziękuję pięknie za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń