.

wtorek, 16 grudnia 2014

Hu hu ha .......

Hu hu ha - Nasza zima zła! - to kolejne wyzwanie na blogu Digital  PAPER.
A poniżej moja inspiracja dla Was, czyli mroźna karteczka z  piękną grafiką Janet.






No cóż u nas jak na zimę,  jest ciepło, dzisiaj wręcz deszczowo i chyba lepiej już, żeby był mróz niż ta paskudna chlapa. Może to Wy swoimi pięknymi i baaaaaardzo mroźnymi pracami wyczarujecie zimę taką, jaka powinna być o tej porze roku.

Dziękuję Wam za odwiedzinki i pozostawione słówko :))


11 komentarzy:

  1. Jak ja lubię kartki z takimi retro grafikami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka ! Podziwiam !
    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie bajkowe tematy. karteczka jest śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwie mroźna , zimowa karteczka, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne grafiki, świetnie wykorzystane, ale mnie najbardziej urzeka to dziwne światło, które rozświetla obraz. Jesteś mistrzem fotografii.

    OdpowiedzUsuń