.

wtorek, 28 stycznia 2014

Karteczki z ażurem i chwalę się :)

Dzisiejsze karteczki mają ażurowy środek i troszeczkę różnią się kolorystycznie, mam nadzieję, że się Wam spodobają.








Jeszcze muszę się pochwalić, że zostałam na blogu Digital Paper projektantką wyzwaniową, a oprócz tego dość często zobaczycie na moim blogu prace z grafikami Janet. 
Dzięki dziewczynki, że przyjęłyście mnie do swojego grona :))


Chwalę się dalej ...., że wygrałam konkurs, który na facebooku zorganizowała Maga, znana Wam jako Artmagda, a wygrałam śliczny kalendarz. 
Madziu - bardzo Ci dziękuję :))


I jeszcze jedna wiadomość, o której zapomniałam napisać w poprzednim poście, a mianowicie dostałam od Feby wyróżnienie, za które bardzo dziękuję :))


Wyróżnienie przekazuję jak zwykle Wam wszystkim, bo codziennie zachwycacie swoimi pięknymi pracami i każda z Was wkłada w nie cząstkę swojego serca.

***

Dziękuję Wam za odwiedzinki i pozostawione słówko :))


43 komentarze:

  1. Robisz tak fantastyczne prace, że wszystkie wyróżnienia w pełni są zasłużone, a nawet powinnaś dostać ich więcej !
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki cudne:))Już czekam na karteczki z grafiką Janet-też uwielbiam te grafiki.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście gratuluję wyróżnienia i wygranej:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe kartki przepiękne, bardzo subtelne dzięki ażurkowi i niesamowite kwiaty! Z całego serca gratuluję kolejnych sukcesów, cieszę się i już czekam na następne inspiracje...

    OdpowiedzUsuń
  5. Same dobre wieści Haniu :-) Gratuluję!
    A karteczka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haniu gratuluję i naboru do nowego DT i wygranej u Magdy, i wyróżnienia. :)
    Czekam na Twoje cudne inspiracje u Janet. :)
    A karteczki dzisiejsze śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Haniu! Cieszę się, że będę mogla oglądać Twoje prace z grafikami Janet, bo jestem zarówno Twoją, jak i obrazków Janet fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haniu gratuluję, wiedziałam już wcześniej z blogu Janet:) i bardzo mnie ta wiadomość ucieszyła czekam z niecierpliwością na 9 lutego! A kompozycje na karteczkach - mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) Piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ażurki, a wygranej gratuluję :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki i Gratulacje wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haniu, serdeczne gratulacje !
    Twoje kartki wszystkie mi się podobają , bo są cudne !
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  13. Haniu gratuluję :) Dawno mnie nie było w scrapowym świecie a Ty nadal pieknie tworzysz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Po kolei:)
    najpierw z całego serca gratuluje:)
    a karteczki w Twoim wykonaniu są zawsze przepiękne i dopracowane w najmniejszym calu
    Haniu co to jest za wykrojnik ten ażurek?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Haniu, moje gratulacje :) Twoje karteczki są przecudne :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Chwal się chwal, zasłużyłaś :) a karteczka jak zwykle pełna uroku!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne jak zawsze, w dodatku te przeszycia idealne... też mnie ciekawi ten wykrojnik...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje wyróznienia, wygranej i wyboru do DT!
    Kartki bardzo eleganckie z taką ażurową ramką:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki :-) Gratuluje prezentu, wyróżnienia i wyboru do DT :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wszystkiego co Cię spotkało,a jest tego troszkę,same przyjemności:) Karteczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wszystkich suksesów :) życzę wielu owocnych prac :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczki przepiękne. A wyróżnień i nagród gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje ogromne, czekam na kolejne cudeńka, jak te powyżej!

    OdpowiedzUsuń
  24. Haniu:) Gratuluję Ci serdecznie:) A kartki jak zwykle śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. super karteczki a notesu ZAZDRASZCZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chwalić się należy, tym bardziej, że jest czym:) Kartki śliczne a wygrana zasłużona. Ja się pochwalę odnową mebelka  a co :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Haniu wielkie gratulacje!!! A karteczki jak zwykle - bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kartki z ażurowymi okienkami są przepiękne i niezwykle delikatne. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje!!! A kartki są śliczne ażurowa rameczka jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję Haniu!!!!! Dzięki za twoje cudne prace i inspiracje :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Po pierwsze- Gratulacje!!!! A po drugie- bardzo podobają mi się ażurowe karteczki, sczególnie kolorystyka jaśniejszej przypadła mi do gustu ;-D

    OdpowiedzUsuń
  32. Same wspaniałe wiadomości, serdecznie gratuluję :) Kartki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Po pierwsze- gratuluję! po drugie- cudowne karteczki. piękny wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Karteczki prześliczne - jak zawsze z resztą, gratuluję zasłużonego DT oraz wygranego konkursu u Madzi, też miałam chrapkę na ten notesik ;)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje Haniu :) Karteczki jak zwykle prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana gratuluję wygranych w pełni zasłużone za Twoje cudne prace:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dawno mnie nie było,a u Ciebie tyle cudownych (jak zawsze) prac
    GRATULUJĘ wszystkiego i z niecierpliwoscią czekam na inspiracje
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Już jestem i szczerze gratuluję, zasługujesz nawet na znacznie więcej a kartki - brak słów.

    OdpowiedzUsuń
  39. Serdecznie gratuluję! Będę zaglądać tu częściej. Dziękuję za odwiedzinki!

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje, należało się! Twoje karteczki zawsze mi się podobają. Życzę wielu zrealizowanych pomysłów. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję sukcesów i życzę kolejnych :) A karteczki super ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. serdeczne gratulacje kartki cudowne

    OdpowiedzUsuń
  43. Красивые открытки!!!

    OdpowiedzUsuń