.

czwartek, 22 sierpnia 2013

Kartki ślubne w odcieniach różu

W zasadzie za kolorem różowym nie przepadam, ale na przekór sobie dzisiejsze karteczki są własnie w tym kolorze. 
Pierwsza kartka jest dość delikatna, a centralne miejsce zajmuje Zakochana Para.





Druga kartka jest skromniejsza, a jedyną ozdobę oprócz Młodej Pary stanowi serce oklejone z brzegu naklejkami brzegowymi, które zawierają gdzie nie gdzie delikatne drobinki brokatu, co dodatkowo je upiększa.





Dziękuję Wam za odwiedzinki i pozostawione słówko :))


20 komentarzy:

  1. Są śliczne i nic więcej dodawać nie trzeba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, bardzo ujmmują mnie Twoje przeszycia. Mam maszyne ale takich nie potrafię zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne obydwie karteczki... w pierwszej śliczny kwiat, a w drugiej urzekła mnie jej skromność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. eleganckie, świetnie wykorzystane scrapki i wspaniała aranżacja elementów na pracy

    OdpowiedzUsuń
  5. w 100% zgadzam się z poprzedniczką-
    Asia napisała to co chciałam napisać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, stylowe i romantyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami z przekory rodzą się całkiem piękne praca jak u Ciebie:):):) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Your cards are beautiful. Love your flowers.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne i delikatne:)fajne rameczki karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wdzięczne, bardzo ładne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co raz bardziej lubię do Ciebie zaglądać :) tworzysz prace w niesamowitych kolorkach i w ciekawym stylu. Te też mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne z tą zakochaną parą w środeczku!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne karteczki, druga zachwyciła mnie skromnością

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne Haniu :) też nie przepadam za tym kolorem ale czasem warto poeksperymentować bo wyszły Ci cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne! Mnie róż też nie kojarzy się ze ślubem ale w Twoim wykonaniu wszystko się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń